Meistarklase

darbinieku adaptācija korporatīvajā ikdienā

Meistarklasē tās dalībnieki tiek iepazīstināti ar efektīvu metodi - lietišķo spēli -  darbinieku adaptācijai un apmācībām. Meistarklasē tiek parādīti metodes pamatprinci, pielietošanas un integrēšanas iespējas. 

Lietišķo mācību spēle "Korporatīvā kultūra un ētika"  izstrādāta tā, lai ieguvēji no adaptācijas mācībām būtu gan darbinieki, gan darba devējs. Korporatīvā kultūra un ētika šīs mācību spēles kontekstā tiek lietota kā vienojošais elementes, kas palīdz darbiniekam iekļauties (adaptēties), vairotu piederības sajūtu, paaugstinātu motivāciju  un vēlēšanos iesaistīties. Rezultātā pieaug darbinieka produktivitāte un apmierinātība ar darbu. 

Pilnīgāka priekšstata gūšanai meistarklasē iekļauta demo izspēle ar simulācijas uzņēmuma piemēriem.

pieteikties

Meistarklases apraksts

Meistarkalses mērķis ir iepazīstināt tās dalībniekus ar spēļotu metodi darbinieku adaptācijai, parādīt tās plašās un daudzfunkcinālās iespējas, kā arī dot iespēju veidot pašiem savu praktisko pieredzi ar lietišķo mācību spēli "Korporatīvā kultūra un ētika". 

Metode izstrādāt ar mērķi  attīstīt un pilnveidot darbinieku adaptācijas spēju - spēju pielāgoties konkrētiem apstākļiem, iekļauties kolektīvā, pieņemt lēmumus un rīkoties ieņemamā amata atbildības robežās, rezultātā palielinātu nemateriālo motivāciju, paaugstinātu darbinieka produktivitāti un apmierinātību.


Populārākie metodes -  mācību spēles pielietšanas gadījumi:

  • jauno darbinieku ievadapmācības
  • amatu maiņa, rotācija, pazemināšana vai paaugstināšana amatā
  • komunikācijas, sadarbības un komandas stiprināšanai
  • reorganizācija, jaunu pārvaldības principu ieviešana (t.sk. īpašnieku vai augstākā līmeņa vadības maiņa) vai krīzes situācijas
  • korporatīv vērtību un kultūras iedzīvināšanai (t.sk. ētikas, ilgstpējas u.tml. koncepcijas).

Meistarklases mērķauditorija

Meistarkalse piemērota vadības komandām, personāla vadības un attīstības jomas profesionāļiem, t.sk.  apmācību vadītājiem, korporatīvajiem treneriem, koučiem, pedagogiem, fadilitatoriem, vērtību vēstnešiem, darbinieku labbūtības speciālistiem, kā arī  citiem interesentiem. 

Meistarklases formāts

Meistarklase norit demokrātiskā un atvērtā atmosfērā. Meistarklase veidota pēc "Train the trainer" programmu principa - apvienojot saruna starp jomas speciālistiem, teorētiskās un konceptuālās pamatnostādnes 30% un personīgās prakstiskās pieredzes veidošanu 70%. Meistarklasē iekļauta lietišķo mācību spēles "Korporatīvā kultūra un ētika" izspēles sesija ar simulācijas uzņēmuma piemēriem.

Programmā

Meistarklase norit demokrātiskā un atvērtā atmosfērā. Tās norise sadalīta 3 secīgās daļās. Atkarībā no dalībnieku aktivitātes un jautājumiem, meistarkalses garums ir 3 - 4 stundas (t.sk. 2 īsas pauzes). 

I daļa Ievads un iepazīstināšana ar metodes pamatnostādnēm. Skats uz adaptāciju no darbinieka pozīcijām. Cilvēks un lēmumu pieņemšanas mehānika. Motivācija un tās ietekme uz lēmumu pieņemšanu. Nemateriālā motivācija. Darbinieka iesaistīšanās līmeņa paaugstināšana. Darbinieku adaptācija un adaptācijas mācības. 

II daļa Lietišķo mācību spēles "Korporatīvā kultūra un ētika" Demo izspēle ar simulācijas uzņēmuma "Čaklais Osis un dēli" piemēriem (1 stunda 30 minūtes)

III daļa Praktiskā daļa

  • lietišķo mācību spēles mērķis un pielietošana
  • spēles saturs, tēmas, situāciju  atlases principi un struktūra, amatu kategorijas
  • kā notiek mācīšanās un prasmju attīstīšana ar lietiško mācību spēļu pieeju
  • mazāk ir vairāk jeb 30/70 principa pielietošana apmācībās
  • lietišķo mācību spēles vadīšana un vadītāja loma
  • punktu uzskaites algoritma izveides pamatprincipi, plusi un mīnusi
  • spēles vadītāju apmācības un sertificēšana
  • spēles izstrādes process, posmi un licences

Noslēgumā jautājumi, atbildes, diskusijas un atgriezeniskā saite. 


C

Par lietišķo mācību spēli darbinieku adaptācijai "Korporatīvā kultūra un ētika"

Lietišķo mācību spēle ir efektīva metode, kas sekmē darbinieku pielāgošanās un iekļaušanās spējeas, kā arī paaugstina sasniedzamos rezultātus. Tā ir interaktīva un strukturēta mācību aktivitāte, kurā vienlīdz tiek iesaistīti un nodarbināti visi tās dalībnieki. Metodes pamatprincips ir mācīšanās darot, praktizējot (ang. val. learning by doing).

Spēle ir  izstrādāta tā, lai ieguvēji no mācībām būtu gan darbinieki, gan darba devējs. Korporatīvā kultūra un ētika šīs mācību spēles kontekstā tiek lietota kā vienojošais elementes, kas palīdz darbiniekam iekļauties (adaptēties), vairotu piederības sajūtu, paaugstinātu motivāciju  un vēlēšanos iesaistīties. Rezultātā pieaugtu darbinieka produktivitāte un apmierinātība ar darbu.

vairāk

Cenas un pieteikšanās

Cenā iekļauta darbnīcas vadīšana, mācību materiāli un vajadzīgās kancelejas preces grupai. Visas cenas norādītas par grupu un saskaņā ar  2024.gada aktuālo cenrādi. 

Pieteikšanās darbnīcai rakstot uz e-pastu [email protected], zvanot pa tālruni vai atsūtot ziņu WhatsApp vai spiežot pogu "Pieteikties" un aizpildot elektronisko pieteikuma formu. Sazinies ar mums sev ērtākajā veidā! 

pieteikties

Saistītie produkti un pakalpojumi

Lietišķo mācību spēle

Korporatīvā kultūra un ētika

vairāk

Apmācību programma

Spēles vadītāju mācības

vairāk

Darbnīca

Vērtības, kultūra un ētika

vairāk

Darbnīca

Ilgtspēja: korporatīvā kultūra un ētika

vairāk

Saistītie raksti un publikācijas

Publikācija

Kas ir lietišķās spēles un kā tās strādā?

vairāk

Dolor sit amet

Ut enim ad minim veniam, q uis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Consectetur

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Eiusmod tempor

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.