Spēles "Energopols" pielietojums
Izglītojoši komandas saliedēšanas pasākumi ar spēli "Energopols" notiek Elektrum Energoefektivitātes centrā.
Stratēģiskā spēle "Energopols" ir interaktīva, izglītojoša rakstura galda spēle, kas atklāj sakarības starp ikdienas ieradumiem un to ietekmi uz resursu patēriņu. Tā palīdz izprast kā lietot energoresursus tā, lai tiktu apmierinātas ikdienas vajadzības, saglabāts komforta līmenis un vienlaikus patēriņš būtu gan maciņam, gan videi draudzīgs.
Spēle izstrādāta pēc Elektrum Energoefektivitātes centra pasūtījuma. Tā pieejama centra apmeklētājiem un viesiem kā izglītojoši - izklaidējoša aktivitāte.
Izglītojoši komandas saliedēšanas pasākumi ar spēli "Energopols" notiek Elektrum Energoefektivitātes centrā.
Mums katram ir ikdienas vajadzības pēc dažādiem resursiem - ūdens, siltums, svaigs gaiss, elektrība, degviela, gaisma, u.c.. Resursu izmantošanai ikdienā mums ir katram savi ieradumi. Savukārt mūsu vajadzības apvienojas ar ieradumiem rada resursu patēriņu. Jebkura resursa patēriņš veido ietekmi uz apkārtējo vidi, kā arī rodas izdevumi.
Spēle "Energopols" izglīto spēlētāju. Spēlētāji meklē kopsakarības starp ikdienas ieradumiem energoresursu patēriņā, patēriņa izmaksām un radīto ietekmi uz vidi. Risinot Misijas uzdevumus, atrod efektīvāko, finansiāli izdevīgāko un videi draudzīgāko resursu patēriņa variantu. Spēle sniedz atbildi uz tādiem praktiskiem jautājumiem kā:
Spēlei ir 3 sarežģītības līmeņi. Tajā iekļautas 5 svarīgākās pamatvajadzības ikdienas biroja darba nodrošināšanai: autotransports, biroja tehnika, ūdens, mikroklimats (siltums, telpu temperatūra, gaisa kvalitāte, gaisa mitrums), gaisma. Apskatīti vienkārši resursu izmantošanas ikdienas ieradumi - ūdens patēriņš birojā mazgājot traukus vai gatavojot dzērienu, elektrības patēriņš biroja tehnikas un elektroierīču lietošanā, papīra patēriņš, auto vadīšanas ieradumi un degvielas patēriņš, utt.. Dots ieradumu patēriņa aprēķins, to izmaksas gada laikā un novērtēta radītā ietekme uz vidi.
Spēle piemērota spēlētājiem bez priekšzināšanām energoefektivitātē. Viegli uztveramā veidā ir iekļauts datu un aprēķinu kopums spēles Patēriņa kartītēs. Spēlētāju uzdevums ir salīdzināt datus kartītēs un izvēlēties uzdevuma izpildei atbilstošāko. Spēle pielietojama gan apmācību nolūkiem un izpratnes veidošanai, gan komandas saliedēšanas pasākumiem.
Energopols – tas ir iedomāts punkts, kurā resursu patēriņš, komforts, ieradumi, energoefektivitāte, izdevumi un mijiedarbība ar apkārtējo vidi ir līdzsvarā, veidojot videi draudzīgu un kaitējumu mazinošu ideālo stāvokli.
Spēles mērķis ir sasniegt Energopolu, ejot cauri trīs dažādiem sarežģītības līmeņiem un izpildot misijas uzdevumus.
Komplektā ietilpst:
Spēlētāji apvienojas 2 - 4 (max 6) dalībnieku superkomandā un kopā risina Misijas uzdevumus.
Par katru pareizo atbildi komanda iegūst konkrētu punktu skaitu efektivitātē un vides draudzīgumā. Spēle ir pabeigta izpildot Misijas uzdevumus un sasniedzot Energopolu.
©AryGames 2021
Spēle izstrādāta AryGames Latvia sadarbībā ar Elektrum Energoefektivitātes centra speciālistiem:
Spēles izstrādāta tā, lai gan vizuāli, gan saturiski atbilstu Elektrum Energoefektivitātes centram. Spēles dizainā integrēti Elektrum korporatīvās identitātes elementi. Savukār saturs izstrādāts 100% saistīts ar Energoefektivitātes centra pamatdarbību.
Spēle "Energopols" izdota 2021.gadā.
Uz atbildīgu un videi draudzīgu ikdienas energoresursu patēriņu aicina Elektrum Energoefektivitātes centrs. Spēle pieejama Elektrum Energoefektivitātes centra apmeklētājiem. Energoefektivitātes centra komanda ir pārliecināta, ka ar savu rīcību un ikdienas paradumiem ir iespējams gan samazināt tēriņus par energoresursiem, gan arī aizsargāt un saprātīgi izmantot mūsu kopējos vides resursus.
Kopš 1997.gada Latvenergo paspārnē darbojas Elektrum Energoefektivitātes centrs, kas rūpējas par klientu izglītošanu energoefektivitātē, lai gudrāk un efektīvāk izmantotu elektrību, ūdeni un siltumu.
Spēle izgatavota uz pasūtījumu. Visas tiesības uz spēli “Energopols” ir AS “Latvenergo”.
Pirkumu grozs ir tukšs.